Nietypowy design opakowań herbat

Kawa czy herbata? Spór ciągle pozostaje nierozwiązany, jednak mamy nadzieję na fanów herbaty wśród naszych czytelników, ponieważ z okazji Międzynarodowego Dnia Herbaty zapraszamy Was do artykułu na temat nietypowego designu opakowań tego napoju.

 

Herbata, zaraz po wodzie, jest najczęściej spożywanym napojem na świecie. Brytyjczycy piją średnio 165 milionów jej kubków dziennie. Jednak zadziwiająco Wielka Brytania wcale nie jest na pierwszym miejscu pod względem ilości spożycia, ale plasuje się dopiero na piątym miejscu, a przoduje Turcja oraz Maroko.

Czy wiecie, że smak herbaty zależy w znaczącej ilości od smaku i temperatury wody, a także czasu, przez który będziemy ją parzyć? Chińczycy uważają, że najlepiej nadaje się do tego woda prosto z jeziora, czy rzeki. Więcej ciekawostek dotyczących parzenia znajdziecie tutaj, czyli na największym polskojęzycznym kanale na YouTube o herbacie.

 

Najpopularniejszą marką sprzedającą herbatę jest Lipton, który rocznie produkuje około 5 bilionów torebek herbaty na sprzedaż. Wszystkim na pewno znane jest ich charakterystyczne żółte opakowanie, jednak dzisiaj przyjrzyjmy się mniej znanym producentom, którzy zadbali o ciekawą identyfikację wizualną.

 


Święta już tuż, tuż, dlatego dzisiejszy wpis możecie więc potraktować też jako inspirację dla prezentów świątecznych! Które przykłady najbardziej przypadły Wam do gustu? Naszym faworytem jest firma Pétalo – po otworzeniu pudełka, ukazuje nam pięknie ułożony kwiat róży.

 

« »

© 2017 System Identyfikacji. Theme by Anders Norén.

_

Zajrzyj również na nasze inne blogi o brandingu:
|
Fajne Nazwy | Strategie Marki | System Identyfikacji | Hasło Reklamowe | Logo Logotyp | Marki Luksusowe | Zmiana Nazwy | Architektura Marki |

_