Żółty jest zdecydowanie kolorem słońca. Jest on ściśle połąc­zony z radoś­cią, szczęś­ciem, intelek­tem oraz energią, dlatego używamy go by wywołać ciepłe, pozytywne odczucia. Bardzo często stanowi sporą cechę identyfikacji produktów lub usług, które pozwalają miło spędzić czas. Zdecydowanie dobrze funkcjonuje on, gdy nie jest typowo kolorem żółtym, a bardziej słonecznym. Jeśli nie rozróżniasz dziesięciu tysięcy kolorów i nie jesteś pewien który to, spójrz niżej.

sloneczny-01

Poniżej znajdziesz cztery przykłady firm, które zdecydowały się na wykorzystanie w swojej identyfikacji wizualnej bohatera dzisiejszego postu – kolor słoneczny. Znajdziecie tam między innymi mobilną kawiarnię i agencję kreatywną. Pamiętajcie by kliknąć na wybraną identyfikację, by powiększyć ją do akceptowalnych rozmiarów 🙂